.

.
“Life is either a daring adventure or nothing. -Helen Keller”

Friday, May 6, 2011

in courtesy of : amal alfro =)




**** as copied from alfro punye TUMBLR

hahaha terbahak2 membaca karangan beliau yang panjang berjela2 :D
karangan bercuti di Buikit Tinggi tahun lalu
.

Key, ni cite paling best. Pada tanggal 18 disember hari sabtu. aku telah menyewa sebiji avanza untuk berjalan-jalan bersama member lame. jadi aku berlepas ke banting untuk pungut sekor-sekor sehingga ke rumah zuheir dan fafaxx. Kami mengadakan sidang tergempar kerana ade perubahan masterplan. Asalnya nak pegi broga. Tapi kami da muak dengan broga tambahan kat fb ni da berduyun-duyun orang membatak upload gambar broga. haha, jangan marah, tapi kami da explore tempat tu sebelum ia meletup lagi, sehingga pernah terjadi tragedi trauma lagi. hahaha. jadi kami bercadang ke kota bersejarah melaka! tapi cadangan itu terpaksa ditolak kerana kami juga berpendapat melaka agak membosankan selain agak jauh dan masa yang singkat.

Pastu lampu mentol menyala tanda ada idea lalu aku tunjukkan apa itu bukit tinggi kepada member-member lain. haha. lantas kami berlepas ke Pahang! rasa macam gile, baru surf internet gambar-gambar bukit tinggi time tu gak terus gerak pegi. memang sudden plan dan tibe-tibe bukit tinggi, pahang. hahaha. Tapi memang tak dinafikan tempat itu amat cantik. Dan bukit tinggi ini tidak sepopular genting highland, cameron dan fraser hill. tapi bukit tinggi ini kat pahang ye, bukan bukit tinggi klang tempat aku tu. haha. Total 10 orang yang ikut ke bukit tinggi ini. setelah agak petang, kami pun turun dan menuju ke KLCC. Tengok movie Tron! Woohu. Cerita futuristic, aku suka juga. Setelah itu kami berangkat pulang dan aku sampai rumah pun dekat 1 pagi, memang penat gila terutama drive kat area bukit-bukit tuw. Tapi hari ni memang gila dan best :) Btw, malam ni malaysia vs indon. sume orang kat fb da update status pasal match malam ni. haha. aku anti gila endon. moga malaysia menang

No comments: